-

Tja alla! Nu är jag hemma, förlåt att jag inte upptaderat idag men har inte hunnit för imorse försov jag mig och hade brottom till vårat lilla snöbollskrig mot rödaberg. Men självklart fick lilla jag inte mula någon, jag blev bara mulad kanske 30 gånger själv.. suck..! Jaja, efter skolan drog jag hem och fixade mig eftersom allt mitt smink var borta och mitt hår var jätte blöt och lockigt så jag fixade mig litegrann bara och drog in till stan och träffade Johanna och vi träffade även på Katta, Sara, Stajf, Cattis, Parand, Rebecka och Hannah. Menmen vi drog hem tidigt för det var rätt tråkigt där. Var knappt några där och så är det ju iskallt ute också! Nu ska jag ta mig en snabb dusch sen blir det tvtittande. Vi hörs sen. kyssar


Kommentarer
Postat av: eve från kollo

såg dig i stan igår på stora åhlens och tänkte säga hej men du kollade bort och din kompis kollade typ snett på mig?

2009-12-16 @ 18:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0