ALLT ÄR FÖRSTÖRT...

Godmorgon allihopa. Usch vad jag är på dåligt humör just nu, min kväll är förstörd eftersom jag måste upp runt 8 imorgon för ska på polisförhör.. Åh. Så då måste jag typ åka hem runt 12.. Sen är min födelsedag förstörd också och min jul. Min räkning på mobilen blev över 2000 kr och mamma som är så jävla fattig just nu sa att jag skulle betala den!? Fyfan, hon får ju lön imorgon liksom? Så jag kommer typ inte kunna köpa några julklappar eller presenter till mig själv.. Usch, jag känner helt på mig att den här dagen inte kommer vara kul. Vi hörs någon gång idag då. Nu ska jag åka till Hannah där Rebecka även är och fixa mig. Och towe, om du ser de här så tänker jag inte åka hem emellan men  tar med dig nästan alla dina saker förutom din jacka för den orkar jag inte ta med mig. Så åk till Hannah då eller till stan!

Kisses and huges

Kommentarer
Postat av: Philippa

NORA! Varför ska du på polisförhör? ;O

Saknar dig ! (:

2009-12-22 @ 13:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0