ÅR 2009



ja, alla bloggare gör ju såhär och året är ju snart slut så varför inte liksom? Saker jag ångrar, lyckats med, gjort och inte gjort som jag skulle vilja gjort eller borde ha gjort och lite dumma saker hehe!! Here we go. Intresant huh?


Blivit hemskjutsad av polisen ..ööhhhhh
Deckat på en trappa i perrongen..ööhhhhh
Blivit av med oskulden...ööhhhhh
Haft ett seriöst förhållande ööööh
Blivit kär ööööh
Festat som fan! ööhhhhh
Blivit mulad..! ööhhhhh
Färgat blont!ööhhhhh
Piercat mig två gånger!ööhhhhh
Haft guldkort! (första gången faktiskt!)ööhhhhh
Gått bus eller godis ööööh
Nått mina mål i skolanööööh
Skött skolan ööööh
Strulat med en främling!ööhhhhh
Rökt vattenpipa första gångenööhhhhh
Dygnat och inte somnat en ända gångööööh
Träffat nya människor ööhhhhh
Gått ner i vikt! ööhhhhh

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅR 2009 HAR NORA BLIVIT EN ÄNNU MER FJORTIS :)

2009-12-30 @ 01:17:06
Postat av: Emma

Vadåså du har förlorat oskulden,fast du har inte ens varit kär?!



hora

2010-01-02 @ 17:48:03
Postat av: Anonym

asså.. du VILL ju verkligen ha fjortis-stämpeln, det märks ju som satan

2010-01-03 @ 23:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0