CHACHA FAN

Cha alla!! Nora häer fan! Haha:)

Igår var det väldigt kul men blev inte så himmla planerat så vi blev hemma runt 1-halv 1. Så sov jag och två andra kompisar hos Johanna. Orkar inte berätta så mycket om igår faktiskt. För det är faktiskt HEMLIGSTÄMPLAT:) Jaja, idag har vi bara varit hemma hos Johanna och typ i stan. Fanns inte mycket och göra där och inga roliga människor direkt så vi drog hem till mig. Idag ska vi nog bara chilla här hemma hos mig. Typ kolla på film och så fan! Menmen vi hörs snart. puss!

här har ni två gammla bilder på mig och johanna från i somras!
Saknar verkligen sommar.. :(




Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du sluta ba " tja fan , ja fan , kul fan , såklart fan " , de räcker någon gång i bland sådär .. men inte hela tiden !? bara iriterandeeee

2009-12-29 @ 22:36:55
Postat av: NORA FREDRIKSSON

SLUTA LÄS MIN BLOGG DÅ;)

2009-12-29 @ 22:56:20
URL: http://norafredriksson.blogg.se/
Postat av: paulina

fint hår du hade på dom där bilderna (a)

2009-12-30 @ 17:17:23
Postat av: Amanda

fjortisstämplad !

2010-01-06 @ 19:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0