CHACHA!

Hej babes! Vad har ni för er? Sorry att jag inte upptaderat hela dagen men har bara varit i skolan. Sen mötte jag upp Sakko och Johanna i bromma och vi drog in till stan. Träffade Kitty och massa människor typ! Alltid lika trevligt. Sen så drog jag väl hem vid typ halv 8. Nu har jag ätit och bara glott på tv lite. Imorgon ska jag träffa towe, kul! länge sen jag träffade henne känns de som:) Jaja vi hörs snart, kisses!

Idag hade jag lugg! ;$

Nej jag hade inte solglasögon men dom var tydligen med mig:)


Hade även uppsatt! *STOLT*

Haha finare i snebena tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: hanna

fett söt nora! :)

2009-12-09 @ 17:07:45
URL: http://hmaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0