CYA BITHCES


Nu drar vi iväg, puss på römpan! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tar du så mycket vitt runt ögonen? det är oxå fjortis stämpel

2009-12-11 @ 18:03:13
Postat av: Anonym

va har du i bhn?

2009-12-11 @ 19:19:12
Postat av: Paulina

Hahahahaha ah tjena att du slängt ditt rosa läppstift va ere mellan tuttarna då ;)

2009-12-12 @ 17:32:23
Postat av: Anonym

du ser ut som en hora nora

2009-12-12 @ 19:57:41
Postat av: Anonym

Du är ju bara för mycket.

Jävla wannabe Kissie & Dessie! ;s

Plus, du ser ju bra ut men du gör dig fulare när du sätter på dig masken!

2009-12-12 @ 20:07:18
Postat av: Anonym

Om du vill bli av med din fjortisstämpel så är väl det första du kan göra är att sätta på dig en bh som inte är för liten så att brösten trycks upp till hakan.

Kan du ens andas?

Bröst är bara 2 fettklumpar, varför visa upp dom?

2009-12-12 @ 21:06:06
Postat av: thatsline

Hej nora! har lite fråger du kanske kan svara på bloggen om du har lust ;)



1. vem är din snyggaste kompis?

2. vem litar du mest på i hela världen?

3. Vem får mest killar, du eller Johanna?

4. Vem får dig alltid att skratta?

5. vem är din bästa vän?

och 6: hur snygg tycker du du är från skala ett till tio?

2009-12-13 @ 11:20:02
URL: http://thatsline.blogg.se/
Postat av: NORA FREDRIKSSON

svar till allihopa nästan;



1. Jag använder inte glasögonen utomhus haha!

2. Min bh är lite liten ja och det är väldans uringning på den där tröjan så det ser ut som jag har väldans pusch up ^^

3. Ja mitt läppstift ligger i min bh haha, men använde aldrig det i helgen faktiskt. Stolt

4. jag kan andas? det är inte ens mycket puschup, herregud.

5. Jag svarar på dina frågor i ett inlägg snart thatsline :)

2009-12-13 @ 13:50:55
URL: http://norafredriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

men euw din bh är förliten? aha släng den du har väl för i helvete mer än 1 bh?!?!?!:O

2009-12-13 @ 15:23:49
Postat av: Anonym

abuuuuw, seriöst?

hadde inte kissie eller dessie haft sånna dräa brillor haddde inte du haft sånna pårej? blää, HAHA!

2009-12-14 @ 12:29:45
Postat av: NORA FREDRIKSSON

haha visst det var dom som tipsa mig om dom och jag tyckte dom var sjukt fula. men sen såg jag att jag faktiskt passade i dom och såg sjuk smart ut så jag skaffade mig ett par 3D glasögon ;$

2009-12-14 @ 14:23:17
URL: http://norafredriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

svara på mina frågor i ett inlägg?

1. du liknar en jag vet inte vad man ska säga asso helt serilst?

JA ÄR EN SOM HAR **C MEN VISAR ABSOLUT INTE UPP DOM. ALLA HAR BRSÖT? TRO MIN KILLAR GÅR INTE EFTER BRÖST. JO DOM FALSKA MEN INTE DOM SOM VET ATT TJEJER SÖKER UPPMÄRKSAMHET FÖR SINA BRSÖT. + SÅ HAR DU INTE ALLS BRÖST. ATT HA PUSH UP ÄR JU INTE SÅ SMART MAN SER OM DE RIKTIGA BRSÖT ELLER INTE. DU BLIR FJORTISSTÄMPLAD FÖR DITT LÄPPSTIFT? NEJ TROR INTE JAG FÅ. JAG TROR DU BLIR DET PÅ GRUND AV DINA SÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄR SMÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRÖÖÖST :s JA BER DEJ ASSO VÄÄÄÄÄÄÄÄÄX UPPPPP! VA NÖJD MED DET GUD HAR GETT DIG. BE INTE OM STÖRRE ELLER MINDRE :s

2009-12-14 @ 17:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0