.......

Många tror att jag bara är en liten h*ra som knullar runt och håller på med precis alla killar som finns verkar det som? Det är så fel. Jag har blivit uttnytjad, jag har blivit sårad, jag har gråtit för en kille, jag har blivit dumpad. Jag hatar folk som inte kan hålla sig till en person. Okej om killar har svårt att hitta kärleken bara men om dom håller på med precis alla brudar som finns och knullar vem som helst och typ håller på med massa tjejer medans han redan har massa på g så är det bara omoget tycker jag. Jag söker faktiskt seriöst. Mitt seriösaste förhållande har varit i 4 månader men det blev bara failigt. Jag vill ha ett verkligen seriöst seriöst förhållande med en snygg kille jag gillar, han ska kunna få mig att skratta, han ska ha ungefär samma humor som mig och inte bara kolla konstigt på mig när jag berättar mina skämt och sådär!.. Vi ska kunna lita på varandra och han ska inte skämmas över mig.. Det skulle vara perfekt. Ett perfekt förhållande med en perfekt kille. Åh..

Tyvär säger alla killar att dom söker seriöst men jag tror nog ingen gör det i min ålder iaf. Det är nog när man börjar bli typ 16-18 år och dom tycker ju bara att jag är för ung ju. Gud vad jag önskar att jag var äldre...

Kommentarer
Postat av: Amelie

Fin blogg!

2009-12-06 @ 20:21:59
URL: http://ameliekarlssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va fin text <3 allt bra?:)

2009-12-06 @ 20:31:45
URL: http://sweetcandys.blogg.se/
Postat av: c

duktig tjej - stå på dig!

2009-12-06 @ 20:40:53
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0