FÄRGAR HÅR!

CHACHA, Fredriksons häääer! Och jag är sjukt glad för att jag har överlevt torsdagen också! Och nu imorgon är det bara skola och sen så är det party al night. Nej men fan, det är ju fredag! WOHO! Jaja iaf.. Jag har bara varit i skolan litegrann och sen träffade jag tobbe och vi åkte till stan. Där träffade vi massa andra och bara chillade galet. Sen kom johanna också! Och efter några timmar i stan åkte vi hem till mig och försökte få hennes hår blondare och mindre oranget men det gick inte så bra för själv tycker jag hon ska gå till friösren eller behöva köpa typ 10-20 hårfärger ha-ha. Men vi hörs snart, blir mycket bloggning ikväll för är på superbra humör! DUH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0