Fjärde advent

Godmorgon allihopa! Sitter här framför datorn med nyduschat hår och allting medans towe fortfarande sover haha. Men hon är söt när hon sover så det är lugnt, jaja idag vet jag inte vad vi ska göra faktiskt. Skulle ju nattgibba idag men vet inte riktigt om jag får pengar av mamma för har fått typ 200 varje dag. Hon måste ju ha kvar pengar till julklappar åt mig och presenter till min födelsedag förfan! Vi får väl hitta på något annat kul utan pengar! Kanske bio eller nått. Har ju massa gratisbiobiljetter eller vad man säger.

Juste, idag är det ju fjärde advent! Bara 6 dagar kvar till min födelsedag, 11 dagar kvar till nyår och så 4 dagar kvar till julafton. Fan vad fort det har gått. Känns som att det var typ en vecka sen som det var höstlov! Menmen, vad ska ni göra på eran julafton? Bara fira med dom ni bor med? Eller åka till någon släkting så kommer typ HELA familjen dit? Eller bara åka till mormor och morfar? Eller kanske festa? Själv ska jag väl bara fira med dom jag bor med. Det gammla vanliga. Kolla på kalle anka, äta julmiddag och öppna presenterna. Sen brukar det ju alltid bli någon julfilm!

http://www.fotoakuten.se/albums/userpics/fjaerde_advent.jpg

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ska nog bara fira med min syster, mamma och pappa. Sen vet jag inte om det kommer några släktingar faktiskt. :) Men en fråga, skulle du kunna ge något julklapptips till kompisar och familj? Skulle vara skit bra, din blogg är bäst!

2009-12-20 @ 14:05:02
Postat av: maja

Vilka är det i din familj?

har du några syskon leler?

hur gamla?

2009-12-20 @ 16:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0