FJORTISPERIODEN KANSKE INTE ÄR ÖVER FÖR VISSA!

HAHA igår så såg jag och Johanna en kille med tofsar seriöst ÖVER knäna, mouli, evisu, ljusblå fjällis och verkligen verkligen överdrivet mycket vax. Han gick där på plattan med hans tjejpolare. Hon själv hade vita kattstreck på kinderna, idomin på läpparna, typ tre ögonfransar, fjällis och sss byxor med ja, hon hade ju iaf mindre tofsar än killen;) Men fyfan! Först trodde jag verkligen dom var seriösa men dom måste ju ha skojat? Men euh. Varför ens klä ut sig till fjortis och gå till plattan. Bara två personer också? Och om dom drev så skulle dom nog inte blivit så rädda för mig när jag skrek att det här faktiskt var 2009;) Men grejen är, okej om dom var typ 98or eller nått men människorna var ju typ 94or eller 93or!? USCH säger jag bara. Själv skulle jag aldrig gå runt sådär med en person i stan liksom. Okej det skulle kanske vara kul och gå 10 pers så på en fest och driva lite men inte två på plattan! :S

http://i28.tinypic.com/2cqmvj6.jpg


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha jag nykterist? Jo tjena, jo jag är inte den smartaste direkt. Men ha ha väx upp fjortis flicka.



Btw dem på bilden är inte seriösa med bilder, lägg upp en bild på dej själv ;)

2009-12-06 @ 18:59:57
URL: http://nightlifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0