Frågor och svar



CIARA om SVAR PÅ TAL:
Bor du kvar i akalla? :P
Svar; afan, men är sällan där om jag inte sover där haha;)

- om SVAR PÅ TAL:
hur många läsare har du egentligen???
Svar; Egentligen haha? Varför skulle jag ljuga om mina läsare? Har ju till&med visat statistiken. Men jag har runt 200-300. Det varierar hur mycket jag bloggar;)


jennifer om SVAR PÅ TAL:
var du tsm med den du tappa oskulden me :)
Svar; Ja, jag älskade verkligen honom. Haha nej jag skoja bara. Nej vi var inte tillsammans. Ångrar det där faktiskt. Man ska faktsikt tappa oskulden med någon man känner bra och gillar :)


N' om SVAR PÅ TAL:
hej nora ! :)
jag undrar vart sån där rosa läppstift finns att köpa,sånt som du typ skulle sluta med.. ?
och hur mycket kostar det ? (:
kram / n.
Svar; Alla rosa läppstift jag har haft är köpta på MAC som finns på pub och åhlens i stan fan:) kostar 190 eller 180 kr tror jag. Finns massa olika färger också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0