frågor och svar!



Anonym
om NUDLAR!:
Har du syskon? :)
Svar; Nja inga riktiga. Jag har en ''halvsyster'' som heter Elise. Hennes riktiga pappa var min styvpappa förut. Men vi har typ inte någon kontakt längre. Ni kan se varför några inlägg tillbaka i arkivet! :) Puss på dig


Anonym om AMERICAN PIE:
alltså förlåt men kan du sluta vara som towe ? nu ska du också ha lugg bara för hon har det ? och om du kanske hade de men bara hade den åt sidan du tog iallafall fram den när hon klippte lugg ? , du är inte ett dugg lik towe ! så du blir inte direkt ännu mer likare om du tror de bara för du färgar som hon o lalall.. haha men jaja skulle bara säga det ! ;)
Svar; HAHA OMG. För det första har jag haft lugg hela mitt liv. För det andra har inte ens towe sin lugg sådär? För det tredje så skrev någon anonym att jag borde skaffa lugg. Och jag har ju redan lugg så jag visade bara att jag hade det och tänkte bara se vad ni tyckte. Använder inte ens min lugg? + att jag hade snelugg före henne. Har haft det jätte länge men brukar variera med snebena och snelugg. Jaja orkar inte argumentera med dig men det är bara så omoget när ni säger att jag härmar towe;) .. Förstår att ni gillar henne mer än mig för är lite kaxig i bloggen ibland menmen that's life bitches ;$

Anonym om AMERICAN PIE:
vad har hänt mellan dig och raqiya ?
Svar; Inte för att vi var speciellt bra kompisar. men vi gick ju i samma klass i sexan och umgicks rätt mycket bara i skolan. Men när jag slutade så tappade vi kontakten typ. Och hon sa ju själv att om jag blir blond så kommer hon inte vara min kompis längre så jaa! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså jag tycker synd om dig ,,johanna bestämmer över dig ! erkänn Nora !

2009-12-05 @ 17:27:38
Postat av: Anonym

kan du visa en bild på din syster ?

2009-12-05 @ 17:48:17
Postat av: .....

va hände i din gamla skola? varför bytte du, har du kontak med de?vilka var du med, alltså va heter de hur var de mot dig? för jag har hört lite rykten men ville veta av dig hur du hade det.

2009-12-05 @ 19:16:27
Postat av: sofia

hej nora har saknat dig jätte mycket! kan vi snacka i telefon nån dag och snacka om grejer sen så är du den gulligaste personen jag kan alltid komma till dig och berätta saker och du förstår mig,jag finns alltid för dig gumman,Puss!ring mig nån dag när du har tid!<333

2009-12-06 @ 10:11:36
Postat av: Anonym

ja, kan du berätta lite om dina skolor?

2009-12-06 @ 18:01:56
Postat av: Anonym

asså vem fan orkar bry sig om vad som har hänt mellan mig o nora asså fuuck ni som har frågat vrf bryr ni er ? och nora jag slutade inte vara vän med dig för du blev blond asså wtf jag har blonda vänner .... jag tappa kontakten me dig för att du har förendras fett negativt såå pinsam du är... och vrf ljugeru att jag sa att jag inte kommer vara vän med dig för du blir blond asså på guud största lögnaren yaaah, jag har fan inte ens snackat med dig typ på 1 år och dåå va du brunnett sååå faaakkkii yuuuu du suger hundbajs ;)



//raqiya pööööööööööööössss till alla fula läsare!!

2009-12-12 @ 11:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0