GÅRDAGEN OCH FÖDELSEDAGEN

Tjafan! Sitter här hemma hos mig med kitty och planerar lite för imorgon och så bara. Ska berätta lite om min födelsedag igår också fan.

Först så tog jag och johanna på oss mjukisdressarna och drog till stan och shoppade lite och träffade folk. Sen drog vi hem och fixade oss och typ firade mig hemma med min familj lite. Sen så drog vi till stan, träffade brudarna och käkade på taco bar. Sen hade vi jävligt tråkigt för vi visste inte vad vi skulle göra. Vi gick runt lite, hände lite grejer och så bråkade några av oss med en j*vla 30 åring som hade kallat jennifer h*ra för att hon knackade på dörren(?) Men fan, egoisten trängdes i burgerkingtoakön och sitter där inne och sminkar sig i typ en halvtimme och det är liksom skit lång kö? jaja sen drog några av oss hem till Stajf och vi chillade, lyssnade på musik. Sen kom några killkompisar och vi hade de bara lite mysigt och så haha. Och runt 1 eller nått så sov vi faktiskt. Och idag har jag inte gjort mycket alls. Träffade cattis en stund och sen rebecka och hannah. Vi träffade på massa människor. Bla kitty som ska sova här idag! Åh, orkar inte skriva. Är trött som fan och börjar bli sjuk.. Till nyår. WOHO!.. Jaja här är lite bilder från igår. eller förigår kanske jag ska säga nu? vi hörs imorgon, puss.


jag och johanna.. + min hand..(?)

Sakko och stajf har kul ;)

När vi var i stan och väntade på nånting och göra typ?

Taco bar fan!

min UNDERBARA tårta:)


Kommentarer
Postat av: amanda olsson

hejhej! har ett par frågor till dig och skulle bli super glad om du svarade i ett inlägg! :)



1. hur gammal är du? (alltså vilket år är du född)

2. använder du förlängningar eller är det ditt hår?

3. är du oskuld? om inte när tappa du den?

4. hur länge har du bloggat? älskar din blogg



det var allt, hoppas du kan svara på dom frågorna! SLUTA ALDRIG BLOGGA DU KNÄCKER:D<3

2009-12-28 @ 09:20:42
URL: http:// i don't have a blog (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0