GÅRKVÄLLEN

CHACHA! Sorry för så dålig upptadering, som jag säger nästan hela tiden.. Men ska faktiskt skärpa mig. Nu när jag fått en jätte fin design och ännu mer besökare och lite mer komentarer blir det roligare och blogga fan! Men iaf. Igår så drog jag och towe först till stan, träffade på tove och angelicka och sen drog vi till spånga och träffade några och så. Sen så drog vi till bromma för vi skulle på fest. Men den var tydligen i huddinge hehe. Men vi träffade iaf några till i t-centralen och drog till huddinge. När vi väl kom in dit så hade Angelicka tydligen tagit sönder någon vattenledning så det bara sprutade jätte mycket vatten, då blev ju självklart han som bodde där sur så vi drog med Angelicka till stationen och väntade på att hennes mamma skulle skjutsa hem henne för hon var väldigt packad. Dom andra var kvar och hjälpte till i huset. Jaja, sen fick vi vänta och så i en port men dom var typ sura på mig för att jag tydligen hade dragit med Angelicka dit så vi fick inte komma in igen så då drog jag, towe och hannah hem till en kompis och sov där. Fyfan vad det var jobbigt och komma hem på kvällen haha. Pendeltågen hade slutat gått så vi åkte liksom från huddinge till fruängen och sen tog vi bussen till stan därifrån.. *suck* jaja, vi hade en räätt så trevlig kväll. Sen idag har vi bara varit i stan och träffat lite folk och ätit och så! =)

Towe, Angelicka och Tove på tåget någon gång igår fan! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0