GÅRKVÄLLEN I REPRIS!

Godmorgon allihopa! Kan berätta lite om gårdagen efter att vi drog från hannah.. Först så åkte vi till Sundbyberg där Johanna och Jasse var. Vi köpte lite grejer och sen så drog vi till stan, mötte towe och massa andra. Och efter att towe sminkat sig lite och så så drog vi till flempan på en fest. Där var rätt så roligt faktiskt om jag ska vara ärlig. Men en viss person var ju väldigt full och jag hjälpte henne i kanske en timme om inte mer. Satt liksom ute i kalla snön och frös ihjäl och hjälpte henne och allting. Sen bara för att några andra hjälpte henne där inne i ett rum ( där inte jag fick komma in! ) och med till polisen så tackar hon bara dom. J' gumman, du la dig i snön och sov och jag hjälpte dig upp. Du skulle ju fan dött om jag hade lämnat dig ensam. Det var jag som hämtade alla ju? Jaja jag bryr mig fan inte. Vissa är väl bara lite otacksamma blabla.

Men senare på kvällen tog vi taxi hem till Hannah och försökte sova men jag och towe vaknade imorse och åkte in till stan typ 6 på morgonen HAHA. Sen tiggde vi ihop lite pengar och köpte cola! Menmen vi åkte runt lite och sen så åkte jag hem runt 7 på morgonen och sov i badkaret eftersom att mamma låg i min säng haha. Så det är därför jag vaknar LITE sent nu asså;) .. Menmen, vi hörs snart. Här är några bilder från igår jag tog från johannas blogg!


towe och hannah sötnosar!

Jag och Rebecka sötnos!

Hannah och Towe uppe någonstans i pendeltåget haha(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0