GÅRKVÄLLEN

Tjatja allihopa! Förlåt att jag inte skrev igår men fyfan, hela gårdagen blev jätte stressigt på morgonen och dagen. Först så försov jag mig till skolan och vi skulle typ på någon rikstagrej och då skulle vi träffas i odenplan halv 9 och jag kom liksom till odenplan halv 11.. lyckat. Jag är verkligen inte bra på att komma upp på morgnen.

Men jaja, mot kvällen drog vi först till stan sen skulle vi på tjejmiddag och sen drog vi på en liten ''fest'' men det blev bara lite misslyckat.. Jaja hela kvällen blev helt knas asså.. -.- Orkar inte ens berätta. Men nu så är iaf Felicia och Johanna hemma hos mig. Vi kollar lite på tv och så! Ikväll så vet jag inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar ju ALLTID på något kul. Vi hörs snart, nu ska vi shoppa lite frukost på LIDL.SE :) puuss


Här är en bild på min sötaste johanna igår, loveu BITCH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj hon drog ner tröjan mycket och oj vad hon bombade med mascara... kommer fjortis stilen tillbaka nu?

2009-12-05 @ 12:43:16
Postat av: xD

tröjan LITE långt nere kanske xD

2009-12-05 @ 14:04:37
Postat av: therese

de bara skriker fjortis om henne!:O

2009-12-05 @ 18:34:23
Postat av: Anonym

hhahahah hej fjortis rand! hej fjortis pushup! hej fjortis hora!

2009-12-06 @ 15:50:11
Postat av: NORA FREDRIKSSON

bara för att ni är avundsjuka på henne behöver ni inte försöka trycka ner henne med att säga fjortis för hon bryr sig ändå inte bara så ni vet :)

2009-12-06 @ 15:51:03
URL: http://norafredriksson.blogg.se/
Postat av: fjoortis

I <3 Puchupps till hakan :P

2009-12-06 @ 16:42:05
Postat av: JOHANNA

HAHAHHAHAHHAHAHAhAHAHHAHAHAHAHAH ruuuuligt :)

Som Nora sa I don't give a fuck, för jag ääääälskar BRÖÖÖÖÖÖST inte mitt fel att ni e avundsjuka för att ni inte har några ? ;o

2009-12-06 @ 19:17:32
URL: http://johannahugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0