HANNAH MONTANA FAN!

Nu har vi ätit, kollat på kalle anka och öppnat julklapparna. Fick inte så himmla mycket eftersom det är 5 st som ska få julklappar. Men fick typ en lacosteparfym, 800 kr på gina tricot, en jätte mysig cardigan typ, ett par klackskor som är beställda från datorn så dom har ju inte kommit äntvå tunikor sen grejer jag behöver som sminkborttagning, ansiktskräm, värmeskydd och allt sånt där man behöver för att känna sig fräsch liksom! Menmen på lördag fyller jag år och då får jag mer presenter för blev inte riktigt nöjd med det här. Nej nu låter jag jätte bortskämd. Finns ju vissa som bara får kanske en grej liksom. Jaja tack så mycket för presenterna!

Nu ska jag kolla på Hannah Montana filmen haha ;$


http://www.oxonianreview.org/wp/wp-content/uploads/hm.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0