HEJDÅ LÄPPSTIFT :'(


 

Nu har jag slängt alla mina rosa läppstift. *SNYFT*.. jag älskar rosa läppstift..Jag styrs inte av människor självklart men blir verkligen bara fjortisstämplad och folk har emot mig för att jag använder det liksom? Jag kan inte inte använda det om det ligger framför mig men om jag slänger det blir det ju skit bra så nu ligger det och ruttnar på sopptippen! Jag vill inte färga brunt än så jag slänger läppstiftet istället. Sen är det väl dags att sminka sig mindre också. Använder ju knappt något smink men vill verkligen inte bli fjortisstämplad. Har blivit det för länge nu..!

Kommentarer
Postat av: Sarao

Äntligen

2009-12-10 @ 02:55:43
Postat av: Jenna

asso egentligen , du ska inte slänga ditt läppstift bara för att du inte vill bli fjortis stämplad.

de beror oxå på hur man beter sig. Man måste bli accepterad för den man är!

Om du nu vill ha ditt roa läppstift, Keep it!

Skit i att alla kalalr dig fjortis, dom har bara inget liv.



puss puss

2009-12-10 @ 08:00:12
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Anonym

sarao, gå och skjut skallen av dig din fula äckliga HORA. går och säljer sig varje dag, jävla nolifer. äntligen? hu, jag skulle säga äntligen när du sluta gå runt på stan med samma kläder VARJE dag och säljer dig själv till GAMLA GUBBAR. nej juste, du måste ju göra så för du är ju så jäävla fattig. snälla, gå och dö. dö hur du vill, men gör det bara. du, precis som alla andra nolifers, som stör sig på folk HELA tiden, det är tack vare er som folk mår dåligt och känner sig stämplade för jag vet vad?! så snälla, dö, du gör världen en STOOOR tjänst då.

hur kändes det där va? bitch, ta dina horkläder och dina horpengar och gå någonannanstans där du hör hemme din lilla smörfitta.

Nora, jag verkligen ÄLSKAR din blogg, jag lovar mycket bättre än alla bloggar är. bra uppdatering, alltid något att läsa om. GO ROSA LÄPPSTIFT! dah, ?

alla som håller på är så avis på dig för att deras bloggar suger kinesballe, så keep on med din UNDERBARA blogg, läser varje dag, och du, skit i vad folk säger, dom tröttnar tillslut om du inte lyssnar. dom vill bara få uppmärksamhet , men om du inte bryr dig tröttnar dom, det ändda dom vill är att få dig upprörd och osäker, så liksom, dom kan dö? ;)

puss och kram på dig, DU ÄGER! ;) <3

2009-12-10 @ 13:34:23
Postat av: TVILLING

BABY! Skit i om andra tycker att du är fjortis, vi som känner vet att du är finaste människan i världen och definitivt INGEN fjortis!

WE <3 ROSA LÄPPSTIFT! :D

2009-12-10 @ 20:07:32
URL: http://snyggingendin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0