HELGEN BLEV INTE SOM JAG TRODDE..

Hej allihopa!

Hur mår ni? Själv så mår jag inte speciellt jätte bra. Helgen blev lite misslyckad. Igår så drog jag och Johanna till stan, mötte upp lite kompisar och drog till bromma. Det skulle ju vara fest där och typ hela j*vla stan visste om det så det var sjukt många vid bromma tunnelbana. Vi väntade in lite fler kompisar men sen fick vi veta att det inte blev något tydligen.. Men vi drog oss emot tunnelbanan. Gick av i Kristineberg, var med lite kompisar som var där i bromma också. Vi chillade bara lite hemma hos en polare där. Sen skulle vi möta några andra kompisar men dom försvann långt åt helvete tydligen till typ farsta, haninge och typ ja jag vet inte. Men vi skulle iaf hem då. Vi åkte bara förbi t-centralen snabbt för att hälsa på två kompisar som satt där. Sen började Johanna kaxa lite mot vakterna där så dom tog in henne för att prata med henne och blabla. Allt blev knas-.- .. Men sen drog vi hem till en kompis och sov där. Somnade typ 5 på morgonen för vi kunde knappt somna haha. Lyckat. Jaja idag så har vi inte gjort mycket alls. Vi vaknade ju typ för tre timmar sen och åkte hem till mig. Sen har vi käkat på tacobar i kista! Skit gott! :) Här är lite bilder från helgen föfan!

MUUUMMS!

Jag och bästis någon gång i helgen!


Ni kan ju inte säga att dom inte är sexiga i mitt rosa läppstift!? ;)


Jag, Joel och Matilda ;P <3

pimp ellä? haha :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha lär dej gå i klackskor O.o

2009-12-06 @ 17:04:36
URL: http://nightlifes.blogg.se/
Postat av: felicia

hah. alla dina helger verkar vara misslyckade o inte som du planerat (:

2009-12-06 @ 18:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0