HEMMA PÅ EN LÖRDAG -.-

Tjajta! Igår så blev det ju lov förfan! Gick till avslutningen och fick faktiskt 4 betyg och alla var G! Skit bra ju! Men träffade iaf Rebecca och hennes två kompisar en stund och vi åt på någon thairesturang. Sen träffade vi tobbe en stund också! Sen träffade jag towe och vi fixade oss och åkte runt och skit. kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde haha. Men sen drog vi iaf med några till en fest i flempan. Vi stod utanför i typ en timme bara för att vi för det första väntade på några andra och sen så funderade på om vi ens skulle dit men det gjorde vi för vi fick gå in gratis bara för jag är så cool!(A) Men det var rätt kul där men alla våra kompisar skulle tydligen dra så vi drog också. Sen så hoppade vi tåget mot centralen men tydligen så hade vi glömmt towe haha. Vi hoppade av i Älvsjö för att hoppa på tåget hon kom med för vi skulle på en annan fest i skogås/Märsta. Men jag somnade i trappan så vakterna tog mig och då ville dom kolla om jag var full så jag skulle tydligen visa hur jag gick(?) Sen kollade dom igenom min väska och blablablabla. Orkar inte förklara, ni vet ju hur det är. Det slutade iaf med att jag och Towe åkte hem till mig med polisbil och idag så var vi tvugna att vara hemma 8 så inte någon speciellt rolig lördag kan man säga! Menmen nu blir det film och chips! Så såg alltid mina lördagar ut när jag var LITEN :)

Den bjuder vi på!


Kommentarer
Postat av: niloo

vem har gjort din design

2009-12-19 @ 23:30:48
URL: http://bnlovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0