JULKLAPPSTIPS

''skulle du kunna ge något julklapptips till kompisar och familj?''
Självklart kan jag det, kanske inte är bästa tipsaren om julklappar för själv brukar jag bara ge pengar till kompisar och typ strumpor till mamma men jag har ju faktiskt fantasier och ideer. Nu känner jag ju inte dina kompisar eller din familj men tänk också lite på vad hon gillar och så. Vad du skulle vilja ha osv osv.

Men mina tips är;

Till familjen:
http://4.bp.blogspot.com/_qdFxOSss6kA/SwMOcJNOF5I/AAAAAAAADSk/w1sNX1tGY9w/s1600/Aladdin.jpg
Perfekt julklapp till typ hela familjen, eller om man bara bor med sin mamma så kan man ge en aladdin chokladask och något mer. Billigt och bra, gott med choklad! hahaha, hittade på det nyss!


Till mamma:
http://celialind.blogg.se/images/doftljus_modern_1174937849.jpg

Köp doftljus, skönhetsprodukter, tvål och sånt där liksom. Det är absolut inte dyrt, man har liksom råd med det med veckopengen och så är det ändå omtänksamt. Dom flesta mödrar bryr ju sig inte om priset utan att du faktiskt köper något och inte bara ritar en teckning. Fast iof skulle nog dom bli glada av det också haha. Men det är tanken som räknas!

Till pappa
http://menswear.se/images/slips/slips.08A15_small.jpg
Och till pappa blir det ju alltid någon slips haha. Nej men en skjorta, en slips eller bara en deodorant eller en killparfym. Strumpor, eller kanske bara en aladdin ask haha. Pappor blir ju också glada av allting vad jag vet. Har ju inte firat jul med min pappa på..13 år så vad vet jag. Men jag gissar att slipsar är en bra present till pappor!

Till bästa kompisen:


Haha vad? alla vet väl hur ungdommar är. Nu får ni inte misstolka något och tro jag vill ha det där i present eller ska ge det till någon men vafan. Ungdommar är ungdommar. Ge din kompis kondomer, pengar, cigg, cider eller typ någon parfym förfan! Kompisar blir inte lika glada över en bit choklad i julklapp som föräldrar blir. Tänk på det! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar inte dig, du är så wannabe :/ förlåt!

2009-12-21 @ 14:53:34
Postat av: Anonym

firar du jul ?? O: är du inte muslim ? berätta lite mer ...

2009-12-21 @ 17:59:35
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=V9qimOwBSm0 hahaha nora det där är du !!! kolla på den !!!!

2009-12-21 @ 18:17:05
Postat av: Anonym

AHAA.. DU RÖKER X)

2009-12-21 @ 21:43:34
Postat av: Anonym

är inte din pappa död?

2009-12-24 @ 14:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0