MÅSTE FÖRBÄTTRA MIG



2010 ska jag förbättra både mig och bloggen för jag har några nyårslöften som ni får veta om några dagar, idag eller på nyår. Vi får se, har inte bestämmt alla än men ska iaf förbättra mig, bloggen och skolan!

* Jag ska bry mig mer om bloggen -
När jag fått en digitalkamera ( som jag antagligen får i julklapp eller födelsedagspresent ) så ska jag ta jätte mycket bilder på mina vänner, på mig och från mina helger och vardagar. Every day. Jag vet själv att det är tråkigt med bara webb bilder och mobil bilder. Sen ska jag även upptadera mycket mycket mycket mera och göra med videobloggar och så ska jag lägga in outftis då och då!

* Jag ska sköta skolan - Nästa termin så ska jag börja sköta skolan. Har sagt så sen sexan men jag ska faktiskt det för nu börjar skolan bli viktig och jag ska försöka att inte försova mig, jag ska itne skolka. Jag ska göra mina läxor och plugga till prov. Jag har faktiskt också mål att nå, jag vill inte bli städerska när jag blir stor ;$

* Mitt rykte
- Jag bryr mig mycket om min rykte och från och med nu ska jag tänka innan jag gör något, tänka innan jag säger något. Jag ska inte tänka dummt då. Jag måste tänka smart så jag inte får någon dumstämpel som en viss person sa. Jag köpte te.x en grej som egentligen borde varit väldigt dyr men jag köpte det jätte billigt och det var ju inte smart. verkligen inte. Jag tänkte bara inte på det, jag trodde han bara ville vara snäll. Och nej, det är inte typ knark eller något, usch nej! ;) Men jag ska iaf tänka på mitt rykte, jag ska få ett bra rykte och inget jävla fjortis, hor eller dumrykte. Så jag ska tänka smart som sagt!

* Sluta bråka med folk/mamma - Jag ska sluta bråka med folk och dom inte har gjort något för jag får bara folk på mig och jag ska sluta kaxa mot folk som inte har gjort något för jag hamnar bara i problem. Ska även försöka bli lite mer vän med min mamma om man säger så. Bråkar för mycket med henne, fast nu har det skärpt sig lite men jag ska iaf försöka sluta bråka med folk. även vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0