NACK OCH FÖRDELAR.. (FÖR MIG!)

Asså förlåt haha. Jag såg bara massa bilder på mig i brunt hår och det var ju faktiskt snyggt men har fortfarande ångest om jag ska färga brunt. Liksom, alla tycker det. Eller dom flesta och det är ju fint och så. Måste bara göra fördelar och nackdelar med att vara blond en SISTA gång. lovar.




- Jag trivs i det!
- Man har alltid något att skylla på om man säger något dummt(A)
- Det är fint på mig .. tycker många och jag iaf haha;$
- Det är fint med blont hår när man har bruna ögon!
-Man ser brunare ut
- Blondiner har roligare




- Man blir fjortis-stämplad
- Det är jobbigt att färga utväxten hela tiden..
- Killar tror inte att man är en seriös tjej.
- Om det kommer smink i håret syns det som fan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

SLUUTA med dina jävla inlägg att vara blond och med fördelar och nackdelar. VI FATTAR

2009-12-31 @ 13:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0