PÅ JULLOVET SKA JAG



* Färga brunt
- Yesyes, eller brunt och brunt. Jag ska göra ljusbruna slingor över hela håret så det ser ut som jag har blonda slingor. SMART VA? Om det är fult så tar jag bara och färgar mörkbrunt. Bara det inte blir blått som det blev på en viss person när hon försökte färga mörkt *haha*

* Skaffa linser och pierca mig
- Blåa linser blir det nog, eller grönbruna. Fyfan va snyggt om jag har brunt hår! Grr.. Sen ska jag pierca mig igen. Får se om det blir i tungan eller ovanför läppen! Har inte riktigt bestämmt mig men först och främst ska naveln läka! :)

* Festa! - Jul, min födelsedag och nyår!? Shit vad jag ska ha kul då asså. Men ska ju självklart inte dricka eftersom jag är nykterist;) Men festa loss, wohoooo! Ibland är det kul att fylla år på lovet faktiskt. Fast rätt jobbigt eftersom det är liksom annandagjul och alla är typ bortresta men det är jävligt mycket rea då så shoppa och festa blir det mycket av på jullovet! :)

* NATTGIBBA! - Hohoho jag och Rebecca ska dra med några till odenplan och pröva på och nattgibba. Låter hur tråkigt som helst men vill gärna testa det. Killar skippar ju att festa och drar och gibbar eller lanar istället liksom? Då blir det mycket blogg iaf HAHA!


Ja, det är bara ungefär tre veckor kvar till jullovet. Längtar som fan!

Kommentarer
Postat av: your secret lover

vi skulle ju gibba? :O

2009-12-02 @ 22:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0