SANTA LUCIA.. OSV

Hej allihopa! Usch va dålig upptadering, ingenting igår och knappt något i förigår menmen. Fredag var inte så jätte kul, orkar inte ens förklara men efter vår lilla tripp så åkte vi till brandbergen och där sög det balle så vi drog efter typ en halvtimme. Sen på lördag, lite mer roligare kväll. Vi vaknade och sen lite mot kvällen bjöd vi hem några kompisar och vi bara chillade, hade på lite låg musik, åt och bara pratade! sen skulle vi dra på fest men hittade ingen speciell rolig tydligen. Och ja, allt blev helt knas och jag orkade inte sova någonstans förutom hemma för ville hjälpa mamma och så så jag åkte hem och sov och då blev tydligen johanna jätte sur. Fattar inte ens varför. och nu har vi tydligen bråkat? kommer knappt ihåg någonting från igår. känner mig bara så himmla seg. JAJA nu ska jag äta, är hungrig som ett as.

Checka min nya julmössa! det är ju lucia idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0