Seg dag

Hellu everybody!

Har varit i skolan idag och jag kom för första gången på jätte länge 10 minuter TIDIGT!? Jag är grymm haha! Skit stolt fan. Men hade en halvtimme på mig att fixa mig så hade inget löshår idag och typ inget smink. Bara lite consealer, puder och mascara! Men det är finare, ser mycket naturligare ut än bombat med mascara och n**er i ansiktet;) Jaja, efter skolan träffade jag tobbe en stund i stan sen så träffade jag Rebecca i odenplan och drog in till stan. Träffade Sara och träffade även på Emelie, Jasse och Rebeccas kompis Anna tror jag hon heter;$ suger på namn haha(A) Jaja, vi gjorde inte mycket alls. Delade ut lite grejer och chillade bara. Sen drog Rebecca och alla typ förutom sara och vi träffade Towe och så. Jätte kul att träffa henne faktiskt, har inte träffat henne på ett tag ensam. Sen träffade vi massa människor i stan också! Alltid lika trevligt. Eller idag var det rätt tråkigt så vi drog hem tidigt. Men vi ska dit imorgon och fika har vi bestämmt. Vi blev så sugna på chailatte och någon god kaka där inne på sandys så fan, imorgon ska vi fika tänkte vi!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0