SORRY MEN DET ÄR TYP SANT ;)

En kompis till mig berättade de här och det stämmer lite faktiskt. Min dröm var förut att bli känd bloggerska men nu så vill jag nog bara ha runt 5000 läsare kanske. Är ju kul med läsare men tror inte jag skulle orka att inte få ha ett privatliv.. Men iaf till er som vill bli kända bloggerskor borde kanske tänka på en grej..

Varför är paow, dessie, kissie och alla dom så kända egentligen? Jag menar, visst. Dom har bloggat länge och deras bloggar är jätte bra men typ towes, johannas och många andras bloggar ä ju minst lika bra som deras? Hur fick dom sina läsare tro?

Dessie och paow - Dom har ju varit största fjortislegenderna.
Kissie - Hon irriterar alla med att härma alla bara..
Amir - Han är bög och står för det.
Rahlenfeldt - Många tycker han är riktigt snygg bara.
Foki - Hon var först på blogg.se och blev årets blogg. Många som inte ens visste vem hon var innan hon vann årets blogg har jag hört faktiskt.. Hennes blogg är ju ändå inte speciellt bra.


Men typ dollyblond, kenza och Blondinbella. Dom är ju riktiga bloggare om man säger så och det var ju typ dom som startade själva bloggtrenden men faktiskt så tror jag inte att vanliga bloggare som mig kan bli så kända som dessie och paow och dom även om många nog skulle vilja ha deras liv?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha blogga elr inte , du kommer aldrig va kändbloggerska !!!!

2009-12-30 @ 19:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0