SVAR PÅ TAL



? om WEEDS:
ere sant att mullatobee(bryan)
ville ha dig
Svar; Haha jag har bara sagt det till en person för att hon tyckte han va snygg så jag vet vem du är;) Men nja, om skriva till en är att vilja ha en så ja. WOW big deal asså men ja han skrev till mig men när jag skrev att jag inte gillade mulatter så blockade han mig ;)

Anonym om WEEDS:
säääg inte att du gick runt me solbrillor idag?!
Svar; Men nej, är du dum eller..-.- Jag skrev ju, nej jag gick inte runt med solbrillor idag. Hittade bara dom i min ficka av någon konstig andledning så satte på mig dom i hissen för att kolla hur jag såg ut i dom när jag hade lugg. Sådeså!

Anonym om WEEDS:
vilken skola går du i ?
Svar; Matteusskolan på odenplan!

Anonym om WEEDS:
asså shit vad jag hatar din header , är den bara tillfällig eller ?  fitta va ful den är!
Svar; Nja inte den snyggaste ( sorry ellen ) men ja den är tillfällig. Väntar bara på att någon ska fixa min design men verkar inte som att hon som brukar göra min design vill göra det för hon svarar aldrig så får försöka hitta någon som kan sånt med photoshop och så och den får ju självklart en länk så jag tror nåågon kanske vill de =)

Kommentarer
Postat av: chama

du dissar en kille för att han är mulatt ? asså nora, säg inte att du inte är rasist okej? för det är ju det du är. du har förändrats så jävla mycket ! jag menar det! fyfan !

2009-12-08 @ 21:52:18
Postat av: Anonym

tror du nån vill göra din design eller? :o

2009-12-09 @ 13:06:46
Postat av: valli

haha varför dissa honom bara för att han är mulatt du var ju tydligen själv halv mörk palla nora -.-

2009-12-09 @ 14:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0