svar på tal

thatsline om CYA BITHCES:
Hej nora! har lite fråger du kanske kan svara på bloggen om du har lust ;)
1. vem är din snyggaste kompis?
2. vem litar du mest på i hela världen?
3. Vem får mest killar, du eller Johanna?
4. Vem får dig alltid att skratta?
5. vem är din bästa vän?
6: hur snygg tycker du du är från skala ett till tio?

Svar; jadå, allt för mina bloggläsare! :)

1. Jag kan inte svara på det eftersom att alla mina kompisar ( nästan ) är jätte fina allihopa. Det finns några som ser lite bättre ut än dom andra men alla är jätte söta och jag kan nog inte välja någon som är snyggast.
2. Hm, litar på många men vet inte om det finns någon jag kan lita på mest för alla är falska.. utom att dom vet om det. Ingen håller det dom lovar. Dom säger att dom gör allt för än men det gör dom ju inte. Men berätta saker kan jag göra för nästan alla mina vänner. Jag har lätt för att lita på folk när det gäller att berätta grejer.
3. Jadu.. det vet jag inte. Det varierar väl. Alla killar har ju olika smaker men hon är väl den som killar fastnar för tror jag. Som killar gillar mer. Mig kan ingen gilla på riktigt, dom ser bara mig som knulloffer har jag märkt..
4. Jadu.. om jag är riktigt riktigt ledsen kan verkligen ingen få mig att skratta. Letar fortfarande vidare efter min själsfrände om man säger så. Eller verkligen riktig riktig bästavän. Någon som kan få mig att skratta när jag är hur ledsen som helst. Johanna kan ju få mig på bra humör om hon är det men oftast så är båda vi jätte glada eller jätte sura/ledsna så det funkar ju inte hela tiden. Men skulle vara underbart att ha någon som alltid kan få mig att skratta:)
5. Hm.. -
6. Om jag har en bra dag och har fixat mig och så så ger jag mig själv en 7a tror jag. Men på vanliga vardagar så är jag ju inte så snygg. Det är ju mest på fredagskvällar och lördagar jag fixar mig och alla andra dagar ger jag mig nog 4 eftersom jag oftast inte ens har något smink om det inte är på helger. Jag har inte lika bra självförtroende som alla trodde, huh? ;)


sorry för dåliga svar men kan bara inte svara på vissa frågor. puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0