SVAR PÅ TAL

amanda olsson om GÅRDAGEN OCH FÖDELSEDAGEN:
hejhej! har ett par frågor till dig och skulle bli super glad om du svarade i ett inlägg! :)
1. hur gammal är du? (alltså vilket år är du född)
2. använder du förlängningar eller är det ditt hår?
3. är du oskuld? om inte när tappa du den?
4. hur länge har du bloggat?
älskar din blogg:) det var allt, hoppas du kan svara på dom frågorna!
SLUTA ALDRIG BLOGGA DU KNÄCKER:D<3


Svar; Självklart!
1. Jag är född 1995, alltså 14 år ;P
2. Japp, använder förlängningshår oftast iaf!
3. Nej.. tyvär. Tappade den typ i oktober kanske.
4. Den här bloggen har jag haft i bara två månader men har haft många andra bloggar sen typ sexan. Byter blogg väldigt ofta men den här ska jag stanna med fan!

Tack sötnos, självklart. Svarar på allt ni frågar;)


Kommentarer
Postat av: N'

hej nora ! :)

jag undrar vart sån där rosa läppstift finns att köpa,sånt som du typ skulle sluta med.. ?

och hur mycket kostar det ? (:

kram / n.

2009-12-28 @ 14:18:34
Postat av: jennifer

var du tsm med den du tappa oskulden me :)

2009-12-28 @ 23:18:54
Postat av: -

hur många läsare har du egentligen???

2009-12-28 @ 23:58:49
Postat av: CIARA

Bor du kvar i akalla? :P

2009-12-29 @ 01:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0