tyvär

Jag tänker inte styras av vad andra säger längre. Jag är mig själv, jag älskar att vara blond, jag älskar att ha rosa läppstift. Jag försöker inte vara som desiree nilsson men jag tycker bara jag är mycket snyggare i blont, jag tycker blont är skit snyggt och jag gillar rosa och älskar det på läpparna. Folk kan ha fördommar om mig och tycka jag liknar största fjortisen eller värsta dessie kopian men jag vet själv att jag inte är det och dom jag älskar vet det också. Dom som känner mig osv! Jag får se ut hur jag vill även om folk inte gillar hur jag ser ut för om jag själv är nöjd så spelar det ingen roll vad andra tycker. Folk jag inte känner liksom? Varför ska jag bry mig om dom? Varför ska jag bry mig om vad dom tycker? Man får se ut hur man vill bara man själv är nöjd. Jag tänker inte färga brunt på länge. Jag vill vara blond ett tag till. Iaf till sommaren. Jag ville inte ens färga brunt, den ända anledningen till att jag ville färga brunt var att folk inte tog mig seriöst och att alla ANDRA tyckte jag borde färgat brunt. Men jag skiter fullständigt i vad alla andra tycker för jag själv vill vara blond och jag bryr mig inte om fjortisstämpeln för det hade jag även när jag var brunett så vad ska man göra liksom? Om folk har något emot hur jag ser ut kan dom säga det face to face och då kan jag säga min åsikt också. För från och med nu tänker jag inte tjata på er om jag ska vara brunett eller blondin eller någonting annat. Jag skter i om ni säger att jag ska sluta använda rosa läppstift för tänker inte ta upp något av dedär i bloggen längre. Jag är mig själv och det är jag glad över och dom som bara hatar mig utan någon anledning alls borde nog ta och lära känna mig först innan dom har massa fördommar om mig;)

tack tjejer, för att ni fick mig att inse att jag inte ska behöva ändra på mig för att bli accepterad. Jag ska bara inte bry mig om vad folk tycker har jag förstått nu. Jag har ändå tillräckligt med vänner! älskar er<3


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

bra nora!

2009-12-18 @ 00:26:39
URL: http://johannahugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0