VANLIG VARDAG!

Hellu!

Idag har jag inte gjort mycket alls, mina vanliga vardagar typ. Åkte till stan efter skolan och träffade Sara och Johanna. Sen drog jag till sollentuna och hämtade pengar till lite fika från mamma. Efter det så åkte jag till stan och träffade Towe. Vi fikade på Sandys. Sen gick vi bara runt lite och träffade folk. Jag, Ami, Sara, Johanna,Sara och massa andra killar åkte till Rådmansgatan för att göra en *hemlig grej* sen gick vi runt typ hela stan. Vi var typ från första början i rådmansgatan, sen kom vi till östermalmstorg. Menmen promenader är ju alltid bra! Sen träffade jag Rebecka, Hannah och Towe och vi va lite i stan och åkte hem sen. Folk på tåget trodde typ vi var psykiskt störda eller fulla som fan haha. Vi satt och skrattade som jag vet inte vad och gjorde grisljud och shit, det var jävligt kul thihi! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0