-

- Godnatt

Ska glo lite på min nya fina tv nu haha. Har ju hur många kanaler som helst i två veckor. Woho! Playboy tv och allt haha ;$ Men ja, imorgon blir det lite stressigt. Måste köpa present till johanna men jag tror kitty är sjuk för hon svarar inte:( Sen måste jag få tag på Gloria för ska få pengar av henne. Så måste jag köpa något att ha på mig på fredag och så måste jag byta skor till en mindre storlek. Planera lite för på fredag och träffa Johanna också. Hm, stresigt stressigt. Och ett stort problem jag har är att Johanna blir klar runt halv 4 och jag slutar liksom 4.. suck, suck. Aja vi hörs imorgon, godnatt! Fortsätt läsa och kommentera babes! :)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Tack så mycket!!! :D

så måste man va medlem på youtube då för att lägga in en video där eller ?

& jag gillar mjukisdressen du har på din header, vart har du köpt den? <3

2009-11-25 @ 05:49:32
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0