DÅLIG UPTADE, SORRY FOR THAT



Tjoo allihopa! Nu är jag hemma igen. Har varit i skolan på en lektion för jag försov mig tyvär sen så var jag på *** möte idag och det gick bra förutom att jag verkligen dampade sönder på henne haha.. Efter deet så åkte jag och mamma till Kista och jag köpte skor som ni kan få bild på snart! Senare mötte jag upp Johanna och vi drog till stan, träffade på lite folk och sen så åkte vi och solade. Eller jag och Sara väntade på Johanna medans hon solade rättare sagt hehe. Sen drog vi in till stan igen och jag köpte ännu ett par skor thihi. Sen så åkte vi hem. Känns som jag gjort jätte mycket för dagen har gått så himmla långsamt men ändå har jag knappt gjort något. Bara varit i stan och i skolan lite typ.. Menmen ni får bild på skorna och sen outift idag lite senare. Nu ska jag äta och sen blir det tv! Har ju fått en ny tv av mamma i mitt rum hihi, taack taack mamma! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0