EL STUPIDO

Konstiga/dumma grejer jag gjort..

1. Letade efter tomten - Ja, när jag gick på dagis så rymmde jag och en kompis från dagiset, vi tog våra overåller och våra pulkor och satte igång och leta efter tomten men vi kom inte alls långt och så var det fotspår i snön också haha, så min lärare och min mamma hittade oss. Naw, jag fick inte se tomten! :(

2. Sovställen.. - Jag sov i min klädhög på golvet helt utan anledning. Jag sov på några klippor utan täcke typ förra sommaren tror jag de va. Jag deckade när jag gömmde mig i en garderob så där somnade jag haha.Kommer du ihåg de lollo? Du blev jäävligt sur så thihi. Sötnosen letade ju efter mig i flera timmar och tro mig, det är skit stort i det huset!

3. Köpte en falsk jacka - Jo, förra vintern köpte jag en falsk jacka. Jag visste att den var falsk men jag vågade inte säga nej så där sprack massa pengar. Men visade mig inte i den för det var lite pinsamt. Gillar inte falska grejer, förutom LV thihi ;$

4. Snott lösnaglar - Jag åkte fast för att jag snodde lösngalar? Från H&M också. Dom har ju sämst koll också haha. Dummt gjort av mig, men hade inga pengar just då och dom var ju sååå fina =) Nej men det ångrar jag lite höhö

5. Slösade 460 kr på nada - Jo på grönan typ förra eller förr förra året så slösade jag typ 460 kr och vill ni veta på vad? Jo ni vet såna där jätte stora basketbollar som studsar från grönalund? Jag ville verkligen ha en sån så jag betalade tia för tia och försökte pricka basketkorgen en gång kanske 50 gånger haha. Jag misslyckades också -.- *SUCK!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0