Fråga och svar

Amanda om Goodbye bi**hes:
Hur fixar du ditt löshår? det ser så äkta ut? OCh hur otfa tvättar du det och hur tvättar du det? vad kostade löshåret och vart köpte du det? Haha förlåt att jag frågar så mycket men ska köpa löshår men vet inte riktigt hur jag ska ta hand om det och hur man sätter i det osv.

Svar; Nej jag sätter bara in löshåret längst under och eftersom jag har så kort hår synd det inte att jag har förlängningshår nästan. Och sen har jag tre stycken så det blir tjockt. Om man har jätte tunnt och jätte långt så ser man ju att det är löshår. Och jag skulle nog säga att man bara ska tvätta håret en gång i månaden typ men jag gör det typ varannan vecka men det är för att löshåret blev lite grått av silverschampoot så måste tvätta det lite oftare. Jag köpte det på thai mahal med clips på för 780 kr. Utan clipps kostar väl runt 650 eller nått antagligen.

Haha nej det är lugnt, jag hjälper dig gärna.. Platta det sällan om det inte är jätte lockigt för man ska egentligen inte platta löshåret men om du nu måste det så ha det på lägsta värmen och platta lite bara. Borsta det bara när det behövs, typ på morgonen för håret går ju av om man borstar det för mycket och plattar det för mycket. Sen ska du helst inte färga det. Det är bättre om du färgar ditt egna hår till en färg du verkligen gillar och sen köper ett passande löshår. Om du nu färgar håret svart och har ljusbrunt t.ex kan du ju såklart färga löshåret men själv skulle jag köpa nytt för annars blir håret bara så himmla slitet. Jaja lycka till Amanda:) Löshårscrew wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0