Fråga och svar



din mamma (är alkoholist)
om SVAR PÅ TAL BITCHES:
Oj oj oj... lite mycket mcdonals mat i din tjocka mage kanske?
du borde tänka på att sluta äta lite?
gå ner 10 kg kanske?

du är fett fet och tror att du är smal haha. so funny! ett tips: jogga varje dag ät inget onyttigt. du sitter ju bara hemma alla dagar och äter och röker, dricker! pss. no lifer !
fattig är du också. din mamma är en äcklig hor alkholist som inte vet hur man kan ta hand om barn. bäretta lite om din mammma här i bloggen. att hon dricker varje dag, slår dig, ger dig för mkt mat.....!
sen kommer du inte få ngt jobb häller. bryr dig inte ens om skolan

Svar; För det första vet jag precis vem du är så du kan lika gärna skriva ditt namn;) För det andra så ska jag faktiskt börja banta. Alltså jag vet att du säger så för att göra mig ledsen men det blir jag inte så du slösar bara din tid;) Jag tycker inte att jag är tjock. För när man säger tjock tänker jag på verkligen feta människor som knappt kan gå upp ur sängen eller dör av sin fettma eller kanske verkligen behöver vara med i något program för att gå ner i vikt. Nej men jag är bara inte så smal som jag vill vara och därför ska jag bara börja äta middag och frukost och det ska vara väldigt nyttigt. Sen ska jag träna också! Så de blir skit bra. Jag kanske är lite bred men min mage kan vara jätte platt ibland faktiskt. Och om jag går ner 10 kg väger jag alltså 41 och det är liksom LITE för lite för mig eftersom jag är 170 cm lång så nej, inte 10 kg men kanske 4 kg eller nått. Jag tycker inte att jag är smal och jag har aldrig sagt det heller men jag är väl lite normal typ. Värken överviktig och inte underviktig. Men fortfarande så är jag inte nöjd för jag vill vara ännu smalare.

Min mamma, hm? Hon drack väldigt mycket förut men nu dricker hon bara ibland på typ lördagar. Sällan faktiskt. Hon slår verkligen inte mig? Då skulle jag väl antagligen gå med feta blåmärken och slag på armarna eller ryggen eller typ i ansiktet? HAHA.. jösses. Bara för att dina föräldrar gör det med dig så betyder det inte att allas gör det. Och fattig skulle jag verkligen inte säga. Jag är inte rik heller men jag har pengar så det räcker till kläder, mat och massa annat. Om jag var fattig skulle jag nog ALDRIG kunna köpa ****&****** eller kläder och en goose skulle jag aldrig få heller. Mina kompisar får inte ens köpa det och dom har jätte mycket pengar liksom? Och det är inte hon som ger mig för mycket mat utan jag som äter själv väldigt mycket men varför ska man egentligen skämmas för det? Jag är väl en liten tjockis haha. Jag har bra aptit, varför är det dåligt egentligen? Bara för du sitter och svälter för att du vill gå ner i vikt;) Och vad fan vet du om att jag inte bryr mig om skolan? Jag bryr mig väldigt mycket, orkar bara inte vara där HELA tiden. Där fick du ett långt svar sweetie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den människan som skrev kommentaren måste vara helt jävla dum i huvudet för du är inte tjock någonstans :o

2009-11-24 @ 22:23:05
Postat av: Anonym

bry dig inte om såna dumskallar som den som skrev den där kommentaren!

2009-11-25 @ 09:00:01
Postat av: Anonym

Orka att nån tycker du är tjock! :O Du är smal ju! Herregud vafan tänker dom med.. -.-

2009-11-25 @ 16:54:33
Postat av: anita

även fast jag hatar dig för ofta måste jag bara säga att den där kommentaren var för jävlig. du ska inte ens behöva försvara dig mot sådant skit. jag kollade igenom texten. alkoholist.. mamma? varför i all världen pratar hon om din mamma. bloggen handlar ju om DIG! sedan allt annat visar ju bara på att hon desperat försöker tracka ner på dig. SNAAAARK PÅ HENNE-

2009-12-25 @ 21:35:59
URL: http://www.missmvg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0