Frågor och svar



Anonym om Knaskväll igår:
nej, har du börjat med det där läppstiftet igen -.-
Svar; Nejnej, jag har inte ens slutat med det. Jag älskar rosa och tycker det är skit snyggt på läpparna men orkar bara inte ha det hela hela tiden för då blir man bara fjortisstämplad. Men sånt kan ju inte hindra mig från att ha något jag gillar? Brukar ha det på fester, speciella tillfällen eller om jag verkligen bara har lust! =) Rött är ju sååå fult på blondiner så använder rosa istället ;)

Jenna om Knaskväll igår:
såååå fin du är!
Hur gammal är du? :)<3
Svar; Tack, jag är 14 i december. Född 1995 alltså :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

rött är fint på blondiner.

2009-11-30 @ 11:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0