FRÄSCH OCH REN



Nu har jag duschat och rakat mig! Känner mig superduper fräsch! Ska snart kolla på någon film och sen ska jag väl antagligen sova. Börjar skit tidigt imorgon *suck*.. Menmen klockan är ju bara halv 11 och jag har ätit, duschat och.. allt man behöver göra innan man går och lägger sig nästan så det är ju skit braa!

Men undrar bara en grej..
Jag har ju besökare, jag har ju er men vart är era gulliga och elaka komentarer?^^ Haha, ni komenterade ju för fullt på min gammla blogg. Var inte blyga, komentera på. Anonymt eller inte, jag gillar komentarer! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha alla vet att du härmar dessie och kissie ! "rakat benen" som dom gör ! asså fan vad du är "WNB"

2009-11-24 @ 16:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0