HISSAR



* Brunt hår och blåa ögon - Åh det är så jävla fint. Liksom mörkbrunt eller ljusbrunt hår med blåa ögon. Så jävla fint. Sen bruna ögon med platinablont hår. Me love. Det ska vara lite anorlunda. Det är ju inte ofta man är född med blåa ögon och brunt hår. Såklart finns det, känner många som är födda så men det är inte så jätte vanligt. Liksom, om jag hade blåa ögon skulle jag nog aldrig färgat blont =)

* Folk som inte tar åt sig eller bryr sig! - Ungefär litegrann som mig. Skiter liksom i vad folk tycker eller tänker. Att man kan våga gå omkring översminkad eller inget smink alls, bara man känner att man trivs och är sig själv. Bara skita i vad folk tycker. Och om dom säger något så skiter man i det bara? Bara man själv är nöjd med sig själv så..! Älskar såna folk. Jag kanske tar åt mig ibland men jag ska bättra mig för oftast ska man inte alls lyssna på vad folk säger om det är folk man inte älskar eller står nära!

* Fjortiskillar - Nu pratar jag verkligen inte om killar med igelkottshår och toffsar ända upp till knäna utan bara snyggaa svenska killar med lite wax och kanske lite fjortisstil bara? Jag menar dom är ju trots allt sjukt snygga haha. Bra musikstil, bra klädstil, fint hår ( om man inte överdriver med waxet såklart ) och ja. Vad mer kan jag säga. Me löve fjortiskillar, grr! ;$

* Frukt - Så himmla gott ju! Jag älskar seriöst frukt. Det är ju skitgott och såå mycket bättre och nyttigare än godis. Jag kan ju leva ett liv utan godis och MED frukt men ibland blir man ju sugen på choklad.. Men ska fan ta en frukt varje gång jag blir sugen på choklad! Blir ju skit bra!

* Klubbfester - Liksom, alla tycker klubberiet, top notch och glamour är en fjortisfest. Det är typ tydligen en fest man går till för att verka lite mognare eftersom elverket är ju liteee 2007 men så är det ju inte. Det är inte ett dugg fjortis. Det är ju faktiskt mest blattar där. och det är ju sjukt kul. Vart ska annars ungdommar under 18 år festa liksom? Förutom hemmafester dårå men det är ju tråkigt att gå på varje helg! Tummen upp för klubbfester! :) Tycker alla som inte varit på någon klubbfest ska testa gå dit. Det är ju lätt värt 120-150 kr! ;$



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0