Jag har problem...

Tjatja allihopa! Nu är jag hemma igen, var i skolan ett tag och sen åkte jag till stan. Träffade Sara och hennes tre kompisar som var jätte snälla. Sen kom Johanna och vi träffade på några från festen i lördags också! Skit trevligt, skit trevligt!=) Har hållt på och försöka fixa min design lite för den var inte riktigt som jag ville ha den men det går inte! OMG.. Jag suger ju på det här. Försöker lägga bloggen i mitten och typ göra den mindre och fixa så att bakgrunden hänger ihop med headern men det är omöjligt! Nån som kanske kan hjälpa mig för ellen som gör min design svarar inte?:( .. Aja ni vet var jag finns ifall ni vill hjälpa mig. HÄR haha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0