Knaskväll igår.

Tja, vaknade för typ en halvtimme sen. Jag var i ******* igår och vi hade jätte kul i början men sen spårade det ut helt totalt. Det kom typ 30 pers som ville komma in på våran lilla fest åt johanna som vi inte ens kände och grannarna klagade, störningsjouren kom och när polisen väl kom eftersom att vi hade väldigt hög musik, så sprang vi ut och typ gömde oss och sen efter en timme gick vi tillbaka och sov. Eller vi somnade vid 6 haha-.- Sen vid 12 så åkte alla tillbaka och jag somnade typ när jag kommer hem men nu är jag fixad och klar och ska ge mig iväg! Vet inte vart men vi får väl se vart jag hamnar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, har du börjat med det där läppstiftet igen -.-

2009-11-28 @ 16:21:49
Postat av: elin

hälften av 30 var vi.

2009-11-28 @ 18:04:58
Postat av: ALBA

hah partypinglaaaan nuuuraaa in da houuuse! :o :p

2009-11-28 @ 18:14:42
Postat av: Jenna

såååå fin du är!

Hur gammal är du? :)))<3

2009-11-29 @ 08:10:44
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0