Nu räcker det.. -.-

Såg en kommentar på Towes blogg nyss om att jag OCKSÅÅÅ ska färga håret med ljusa slingor men hörrni. Jag hade det i somras och alla säger att jag borde ha det igen och blabla och jag vill faktiskt också ha det för att jag tycker det var finare än när jag var blond. Men jag ska ändå vara blond. Jag ska liksom ha typ mörkblonda slingor över hela håret så det ser naturligt blont ut med ljusa slingor och sen efter julen så ska jag färga brunt igen. Jag gör det värkligen inte för att towe har gjort det/ska göra det utan för att jag vill vara brunett. Och slingor, det hade jag ju från typ i maj till augusti och trivdes jätte bra det och alla sa att det var skit fint och att jag borde färga precis så. Jag lyssnar ju inte på vad folk säger, det är ju självklart jag som bestämmer vad jag vill ha för hårfärg men jag vill ju det nu också och absolut ingen verkar ju ändå tycka att jag ska ha blont. Förutom killar då, men haha. Killar gillar ju blondiner mer tydligen. Eller dom flesta. För att dom tror väl blondiner är lättare att få i säng eller något. Vad vet jag;) Jag kanske är lite pojkig av mig men jag tänker iaf inte som en kille haha! Och att ni tror att jag färgade blont förut för att towe gjorde det, där har ni helt fel också! Jag har alltid velat testa att vara blond och när jag hade gjort mitt andra lager slingor så var jag liksom nästan blond.. Eller jag hade ju nästan blonda slingor över hela håret så jag ba; äh vafan jag tar risken och så blonderade jag håret. Har liksom aldrig vågat det bara. Trodde det skulle bli oranget och gå av. Det blev det ju iof men ändå, jag vågade ju tillslut! Och jag sa ju själv för er som läst min blogg länge att jag bara ska vara blond till typ jullovet och så blir det ju också. Så nu får ni inte tro jag är värsta copycat eller wannaben eller nått. Visst jag erkänner, förut i typ april så tyckte jag towe var så himmla fin i mörkbrunt så då färgade jag mörkbrunt för att jag blev inspirerad om man säger så. Men då hade jag så himmla dåligt självförtroende, inte för att jag är värsta egot nu men jag har bättre än förut iaf. Och då ja.. Blä vad mycket text det blev nu. Aja det var mitt försvarstal eftersom ALLA tycker att jag härmar towe.. -.-

I somras, det är typ så jag vill ha det. Ljusbrunt med massa slingor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va söt du är i brunt hår och då ser det inte så konstigt ut om du nu vill ha rosa läppstift!skit sööt:)

2009-12-05 @ 17:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0