RESTEN AV VECKAN BESTÄMD!

Skola, ***möte, köpa skor med mammi, träffa Johanna och planera Fredagen lite, vilka som ska komma på hennes fest osv. Sen kanske dra till stan eller något! Får se, får se =)

Skola, köpa present till Johanna, planera ännu mer för Johannas födelsedag, kanske sola och vara i stan på kvällen antagligen. Får se vad som händer där mot kvällen. Det jag vet är iaf att jag måste köpa något att ha på mig på fredag =)


GRATTIS JOHANNA! Stan med alla brudar och grabbar antaligen, *hemligt* och sen ska vi på bio och se antingen nån jävla 3-D film eller typ new moon. Johanna väljer såklart för det är hon som fyller år! Wohoo!!!

Skola och så träffa Johanna och Sara och vi ska dra till våran kompis i Upplands väsby, fixa oss och fixa lite grejer hos honom. Typ gömma massa värdefulla saker. Sen vid halv 8-8 så ska vi möta alla människor i stationen och sen är det fest hela jävla natten lång! YEEAAH vad kul vi ska ha!


Och så på lördag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, kanske en fest till eller något, får väl se;) Bara vi inte är för trötta för det lär bli en händelsrik, rolig och låååååång fredag thihi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf härmar du kissie jävla bitch

2009-11-24 @ 14:15:53
Postat av: Anonym

värför härmar du kissie och dessie föör ? asså om du inte kan vara dig sjävl vrf skaffa en blogg ? dummskalle

2009-11-24 @ 16:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0