SEG

godmorgon på er alla söta läsare!

Igår så somnade jag lite då och då och blev inge bra bloggning eller upptadering.. Men idag är jag tillbaka igen! Ni vet ju hur jag är på helger. Väldigt kass på upptadering.. Hm! Men vaknade iaf nyss och är lite sen så måste fixa mig på typ 10 min. Behöver ju inte sminka mig så mycket eftersom Johanna slutar 5 den här veckan och då slipper jag åka till stan på en gång efter skolan. Så kan ju åka hem, fixa mig, blogga osv osv:)
Men nu så ska jag sätta på löshåret, sminka mig pyttelite, hitta några kläder, blogga och åka iväg till odenplan. Kanske köper någon latte där när jag ändå åker förbi. Skönt att ha skolan i stan faktiskt. Man måste ju käka frukost! Jaja, vi hörst snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0