SOMMAREN MED GÖRAN! *HAHA*

Tjatja allihopa! Hur är det med er? Med mig själv är det skit bra! För imorgon börjar J and N days. Jaja iaf så har jag bara varit i skolan och i stan. Vi gjorde inte mycket alls, träffade på lite folk som vanligt. Sen så drog vi hem till Johanna och åt tacos och jag var med när hennes familj firade henne lite eftersom hon fyller år imorgon och lär inte komma hem förns typ 11 hehe. Imorgon ska vi först efter skolan shoppa lite, sen lite hemliga grejer och sen på bio! Vi ska se på Sommaren med Göran haha. Den verkar ju skit rolig thihi. Men ska dra mig hem snart så vi hörs när jag kommer hem, kram kram !

http://www.privatdatagruppen.se/b/images/sommar1.jpg

Damn vad kul vi ska ha imorgon.. och på fredag, fyfan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0