SVAR PÅ TAL ( ELISE, HELSYSTER? )

Anonym om det är bara jag som har sovmorgon:
är du elises syster ? helsystrar? berätta lite om er, göre ett inlägg:) allt för dina läsare eller??


Svar; Nja, systrar och systrar kanske man inte kan säga men.. Min mamma blev tillsammans med hennes pappa när jag var ungefär 1 år efter att min pappa dött och efter att hennes mamma och han gjort slut. Sen träffade jag henne lite då och då och blev bättre kompis med henne för varje gång vi träffades. Vi hade jätte roligt tillsammans. Sen när min styvpappa som man då kan kalla det antar jag och min mamma skilde sig så hade vi ju fortfarande kontakt och träffades antingen ensamma. Eller så sov vi hos någon av oss eller så hälsade vi på honom som bor nu i Husby!

Men nu så av många anledningar så är vi inte kompisar längre. Eller så kanske man inte kan säga? Ne, hon är jätte sur på mig kan man väl säga för lite grejor så vi knappt kontakt längre. Vi har inte pratat på kanske en månad eller något. Och träffats har vi inte gjort på typ tre månader. Har bara sett henne lite här och där i stan. Menmen sånt är livet, vänner/systrar för livet.. hm, näej. Skulle inte tro det. Men någon gång så kanske vi blir sams eller börjar kontakta varandra igen. Måste bara gå ett litet tag så hon kommer över lite dumma saker jag har gjort och det är jag.. inte precis stolt över.. Aja där fick du ett svar. Har inte så jätte mycket att berätta om oss. But I will always love you sisz.

Skulle helst vilja ha en bild på oss men orkar inte leta.

diggar den bilden på henne så tog den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för svar:)

2009-11-26 @ 19:28:41
Postat av: Samantha

snacka med henne du då om du har gjort fel borde ju du fixa de;) ! <3

2009-12-06 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0