SVAR PÅ TAL (JAG PROVUCERAR VERKLIGEN INTE?)

Kan ej säga namn om right now:
Ibland så tycker jag om din blogg, men ibland så hatar jag den och känner skiit stor hat mot dig!
Du kan vara så elak och taskig ibland i bloggen alltså att man bara vill få tag på dig och slå dig.
Liksom fatta! Varför leker du dum och är inte bara dig själv? Försök inte provocera och skryta så jävla mkt för det hjälper inte!! Fan har skit många vänner som känner dig från akalla och från din skola och alla säger att du är är så i skolan så som du är i bloggen.Aso sluta låtsas och driv bloggen om livet du lever, provocera inte!

Svar; Öh, vafan snackar du om? Vet du ens vad provucera är? Jag skrev ''fint va? HAHA'' .. Det är verkligen inte att provucera. Provucera är typ som dessie och kissie gör. Leka viktiga, snygga och söta och irritera sina läsare etc etc. Jag gjorde en ny blogg för att för det första ville jag kunna skriva friare så min mamma inte läser den ifall ni fattar och för det andra skulle jag vara mig själv i bloggen och det är precis vad jag är. Om folk kaxar och håller på så j*vla mycket så blir jag sur och kanske lite kaxig. Sån är jag och det kan jag erkänna själv. Ibland kan jag vara största bitchen men ibland kan jag vara jätte glad och skratta åt vad som helst och så kan jag vara jätte ledsen och seriös att prata med som jag är typ nu. Dom i min skola huh? Jag kan nog lista ut vem du är och jag är inte EXAKT som jag är i bloggen i verkligheten men då skulle jag nog vara helt spidad hela tiden. Man kan ju inte vara oseriös på bloggen HELA tiden. Då blir det ju lite småtråkigt haha ;P Jaja, men bara så du vet tycker jag du ska veta precis vad något betyder innan du säger det till någon..

Som när jag var jätte liten så visste jag inte vad f*ck you betydde så jag sa det inte för jag trodde det betydde typ värsta grejen. Och du verkar inte veta vad provucera riktigt betyder så du borde inte säga det. Men nu så vet du ungefär vad det är så jag undrar bara om du har samma åsikt? ;) Men iaf, nu ska jag inte disckutera massa skit haha. Jag och mina diskusioner och konversationer om ingenting..Haha johanna, du förstår ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

NORA! LÄGG UÅ NÅGRA GAMLA BILDER½!! FRÅN FÖRRA ÅRET TILLEXEMPEL!

2009-11-27 @ 22:33:52
URL: http://helloolife.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahhahaha nora trying to get people served , FAAAAAAAAAAAAAAIL!

2009-11-28 @ 22:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0