åh..


Jag saknar dig, jag saknar oss. Jag saknar våra roliga kvällar, fester, misslyckade helger, våra vanliga dagar i stan. Vi har så otroligt mycket minnen. Jag vill förlåta dig men jag är så himla sur. Kan verkligen inte det. Har aldrig hatat någon så mycket som jag älskar. Jag blir bara arg när jag ser dig.. Jag vill kunna vara på samma ställe som dig eftersom vi faktiskt umgås med nästan precis samma personer men jag vet inte om det funkar. Snacka skit och skriva skit behöver vi iaf inte göra. Det har du rätt i .. det är egentligen bara patetiskt. Men jag vet inte hur vi ska göra.. Får väl försöka att släppa det så vi kan umgås med våra vänner samtidigt och kunna vara på samma fest eller i stan utan att det händer något. Vi behöver inte bråka och vi behöver inte vara vänner. Får försöka släppa det men har svårt att släppa saker och det du försöker göra som alla säger och gjort är sjukt jävla fittigt bara. Men jag vet inte om det är sant men det verkar ju faktiskt så.  Men jag hoppas iaf det blir något mellan mig och du vet vem och snälla du, förstör inget då..Då kan jag förlåta dig och då kan vi ju vara på samma ställen och så men vi behöver inte vara vänner för det funkar ändå inte..

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

SAKNAR DIG BÄSTAVÄN! ..

2010-01-18 @ 02:03:13
URL: http://johannahugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0