DISSAR SOM FAAN



1. Folk som tycker pea är töntigt - Vad fan är det för töntigt med det egentligen? Visst man använde det när man va fjortis men det är ju ingen fjortissida för det? Om man tycker det är kul får man väl tycka det liksom? Jag tycker det är skit kul och har ingen lust att sluta använda det för att många slutar använda det haha. jag är ju typ beroende av det ;$. Stör mig så jävla mycket på när folk säger; Ofta du använder pea, omg! Okej om man är typ över 18 men annars!.. Sen när folk säger ''jag använder inte pea'' för att leka coola men ändå är dom inne typ hela tiden? ;O

2. Folk utan stil! - Jag säger inte att jag har världens bästa stil. Men jag kan ha det! Ibland kan jag liksom gå runt med mjukisdress eller kanske bara vanliga jeans typ men jag vet iaf vad stil är. Till skillnad från vissa andra ( menar ingen speciell nu ) som går runt med jeans och munkjacka HELA TIDEN. Och kanske har linne och jeans på fester liksom? Fyfan.. FULT! Okej en vanlig dag i stan eller skolan men liksom hela hela tiden.. Snacka om No style! ..

3. Snåla vänner - Vänner som ADLRIG lånar ut pengar. Inte ens 10 kr liksom? Och sen vänner som vill ha tillbaka typ 5-20 kr liksom? Jag själv bjuder mina närmsta vänner på mat och allting hela tiden. Det är bara om jag verkligen behöver pengar jag vill ha tillbaka pengarna. Men inte om det är typ 20 kr? äckligt snåla vissa är..

4. Falska människor/vänner - Vänner som snackar skit om vänner och sen ändå är med dom. Vänner som försöker förstöra mellan en nära vän och dens vän eller pojkvän för att hon/han är avundsjuk och till&med sitta och ljuga sig fram för att det ska förstöras. Usch. Orkar inte förklara en falsk person nu men alla vet ju vad falsk är och jag HATAR falska människor. fyfan!

5. Träna och äta grönt.. - Jag vill verkligen gå ner i vikt för jag trivs inte i min kropp.. behöver gå ner lite. Typ 5 kg eller nått. Men jag klarar inte av att BARA äta nyttigt och träna för jag hatar sånt. Jag har typ världens sämsta kondition. Det ända jag klarar är 20 sit-ups sen orkar jag inte mer.. Och jag kommer aldrig klara mig utan cola och donken?! Fan ska man göra..(?) -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0